Καταλάβατε ότι έγιναν δύο ντέρμπι;

Μέσα σε μία μόλις εβδομάδα, είδαμε δύο ντέρμπι κορυφής ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και Απόλλωνα.

Ένα στο «ΓΣΠ» και ένα στο «Τσίρειο» με τις δύο ομάδες να έχουν από μία εκτός έδρας νίκη.

Πέραν από το βαθμολογικό, το σημαντικότερο κομμάτι έχει να κάνει με τον τρόπο που το διαχειρίστηκαν οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων. Μπορεί κατά την διάρκεια του αγώνα να έπαιζαν με πάθος και να… πολεμούσαν για την νίκη, ωστόσο σε κανένα σημείο δεν… ξέφυγαν και δεν προκάλεσαν.

Στάθηκαν στο ύψος τους, τήρησαν την ευρύτερη έννοια του fair play, γι’ αυτό και τα ντέρμπι ολοκληρώθηκαν χωρίς το παραμικρό… παρατράγουδο.

Σε αυτό βέβαια, σημαντικό ρόλο έπαιξε και η παρουσία των δύο προπονητών, Γιώργου Δώνη και Σωφρόνη Αυγουστή που τόσο πριν, όσο και μετά από κάθε ντέρμπι μιλάνε με τα καλύτερα λόγια ο ένας για την δουλειά του άλλου.