Αποθέωση ξανά για Βασίλη... "Είσαι τρέλλα/Ναι ρε καθηγητή μου!"

O Βασίλης Παπαφώτης έκανε άλλη μια πολύ καλή εμφάνιση χθες με τη φανέλα της Δόξας και σκόραρε ξανά. Ακολούθησε ποστάρισμα στα social media με το σχόλιο "keep going" και η γνωστή αποθέωση από τα φιλαράκια του, για τον δανεικό από το ΑΠΟΕΛ μέσο...

"Τι παιχτάρα είσαι" του έγραψε ο Γιαννιώτας ενώ ο Χατζηφραγκίσκου τον αποθεώνει με το "Είσαι τρέλλα!!".

Ο Κύπρος Χριστοφόρου εξέφρασε την χαρά του με το "Ναι ρε καθηγητή μου!" και ο Λαμίν Μπα τον αποκάλεσε "Γαλλούι μου!".

"Ο διεθνής σύλλογος ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ Η ΕΣΤΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ σας συγχαίρει για τις δυο σας συνεχόμενες βόμβες" τον πείραξε ο Κωνσταντίνος Σωτηρίου, για να απαντήσει ο Μάριος Ηλία πως "Αλλάζει η βαθμολογία των κίλερ στον διεθνή σύλλογο ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ Η ΕΣΤΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ".