ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ μεταξύ των δύο προέδρων

Στον Άστρα 92.8 και την Κατερίνα Κυριάκου μίλησε ο Σάββας Πηλακούτας…

Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στα όσα τραγικά συνέβησαν μετά το τέλος του αγώνα… 

“Καταδικάζουμε τέτοιου είδους απαράδεχτες ενέργειες. Ήδη επικοινώνησε ο πρόεδρος της ΑΕΚ με τον δικό μας και έχουν συζητήσει το θέμα και έχουν διευθετήσει συνάντηση για να σταματήσουν να γίνονται έτσι ενέργειες. Πρέπει να είμαστε όλοι προσεχτικοί όταν βρισκόμαστε σε ένταση αλλά και στις ανακοινώσεις και το ύφος τους. Είδατε τι έγινε, τι ακολούθησε. Οπότε πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεχτικοί” 

Όσα είπε για τα παιχνίδια με τον Απόλλωνα: 

“Είναι πολύ δυνατά τα ντέρμπι με τον Απόλλωνα. Θεωρώ ότι είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα στο πρωτάθλημα χωρίς αυτό να αλλάζει τον στόχο τον δικό μας που είναι η νίκη. Αναμένουμε ένα δυνατό ντέρμπι, παρόμοια έντασης μ΄αυτό με την ΑΕΚ. Έχουμε τις ημέρες μπροστά μας για να προετοιμαστούμε κατάλληλα για την νίκη”