Μετά από ένα εξαιρετικό παιχνίδι που κρίθηκε στην παράταση, η Ομόνοια επικράτησε της Ανόρθωσης με 6-4 και προκρίθηκε στα ημιτελικά του Κυπέλλου Φούτσαλ.
Η κανονική διάρκεια του αγώνα ολοκληρώθηκε στο ισόπαλο 4-4 και στον έξτρα χρόνο, οι "πράσινοι" σκόραραν άλλες δύο φορές και έφτασαν στην μεγάλη νίκη που τους... χαρίζει την πρόκριση στην τετράδα του Κυπέλλου.