Ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Ανόρθωσης Αλμπέρτο Μπενίτο πήγε και σήμερα στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», όπως έπραξε και την Κυριακή.
Παρέα με τον κόουτς της ΑΕΚ Ιμανόλ Ιδιάκεθ, παρακολουθούν το ντέρμπι κυπέλλου Ανόρθωση-Απόλλων.
Καλύψτε όλες τις τραπεζικές σας ανάγκες με το επιχειρηματικό πακέτο για κυπριακές επιχειρήσεις www.ccb.coop.com.cy»
ΒΕΤ ΟΝ ALFA, τώρα και ONLINE στο www.betonalfa.com.cy.

