Το χθεσινό ντέρμπι έκλεισε με τον χειρότερο τρόπο αφού ο γιατρός του ΑΠΟΕΛ, Νίκος Τζουρούδης, δέχθηκε αντικείμενο από την κερκίδα της Ανόρθωσης με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και να μεταφερθεί άμεσα στο νοσοκομείο.
Το θέμα περνά πλέον στα χέρια της Αστυνομίας που ζήτησε και πήρε το βίντεο από το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης.
Θα το εξετάσει και αναλόγως του τι κατέγραψαν οι κάμερες, θα προχωρήσει στις ανάλογες ενέργειες.