O κεντρικός αμυντικός του Ερυθρού Αστέρα, Vujadin Savic, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας μετά το φιλικό με τον Απόλλωνα. Μεταξύ άλλων σχολίασε...
"Χαίρομαι που έκανα ξανά ένα καλό παιχνίδι. Πιστεύω ότι όλοι οι παίκτες παίξαμε καλά και όταν όλη η ομάδα παίζει καλά, είναι πιο εύκολο να αμυνθούμε. Είναι σημαντικό ότι παίξαμε καλά. Ο Απόλλωνας παίζει παρόμοια με το ΑΠΟΕΛ επομένως είναι καλό για εμάς που κερδίσαμε. Ήταν ένα καλό τεστ, έχουμε ακόμα δυο και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι"