Συνεχίζει τις προσπάθειες για ενίσχυση ο Ερυθρός Αστέρας, μετά την απόκτηση του Λορέντζο Εμπεσίλιο.
Οι Σέρβοι όπως σημειώνεται σήμερα στον Τύπο της χώρας είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με τον Miloš Degenek. Το θέμα βγήκε εδώ και μέρες στην δημοσιότητα και οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως είναι κοντά στην ολοκλήρωση.
Ο κεντρικός αμυντικός ήταν στην αποστολή της Αυστραλίας για το Μουντιάλ ωστόσο έμεινε στον πάγκο και στα τρία παιχνίδια του ομίλου.
Είναι 24 χρόνων και ξεκίνησε την καριέρα του από τις ακαδημίες της Στουτκάρδης. Στην συνέχεια έπαιξε σε 1860 München και τα τελευταία δυο χρόνια ήταν στην Yokohama F. Marinos (ομάδα του Ούγκο Βιέρα για τον οποίο ενδιαφέρτηκε το ΑΠΟΕΛ), με 41 συμμετοχές και τρία γκολ.