Με ανάρτηση στα social media ο Γιώργος Μερκής αναφέρεται στην χθεσινή νίκη της Εθνικής μας ομάδας απέναντι στην Σλοβενία αλλά και στους… εχθρούς.
«Συγχαρητήρια σε όλους όσους είναι μέρος της Εθνικής ομάδας. Ακόμη και ενάντια σε πολλούς εχθρούς και haters, δείξαμε χαρακτήρα και προχωράμε».
