Ο προπονητής Σάββας Δαμιανού σχολιάζει μέσα από το kerkida.net τα ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Cyta. Η Ανόρθωση φιλοξενεί στο “Αντώνης Παπαδόπουλος” το ΑΠΟΕΛ και η Ομόνοια αντίστοιχα υποδέχεται τον Απόλλωνα στο ΓΣΠ...
Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις του Κύπριου προπονητή…
Για το Ανόρθωση - ΑΠΟΕΛ…
“Εδώ έχουμε δύο ομάδες που είναι “αναστατωμενες” αυτή τη στιγμή. Υπάρχει αναβρασμός και στις τάξεις των οπαδών. Δεν ήρθαν τα πράγματα στις δύο ομάδες, όπως θα ήθελαν σε Ευρώπη και πρωτάθλημα. Τόσο η Ανόρθωση όσο και το ΑΠΟΕΛ θα παραταχθούν με υπηρεσιακούς προπονητές και αυτό παίζει ρόλο. Η Ανόρθωση αυτή τη στιγμή με βάση το ρόστερ της είναι πιο κοντά στην νίκη. Το ΑΠΟΕΛ έχει απουσίες, έχει παίκτες οι οποίοι είναι ντεφορμέ. Θεωρώ ότι θα δούμε μια αντίδραση από τους ποδοσφαιριστές της Ανόρθωσης και ας μην ξεχνάμε ότι παίζουν στην καλύτερη έδρα της Κύπρου. Για μένα το “Αντώνης Παπαδόπουλος” είναι η καλύτερη έδρα στην Κύπρο και οφείλει να το εκμεταλλευτεί αυτό η Ανόρθωση”.
Για το Ομόνοια - Απόλλων…
“Είναι το πρώτο ντέρμπι της Ομόνοιας στην έδρα της και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο. Δεν σηκώνει άλλη απώλεια βαθμών η Ομόνοια. Από την άλλη έχουμε έναν Απόλλωνα που παίζει το πιο ολοκληρωμένο ποδόσφαιρο αυτή τη στιγμή από όλες τις ομάδες. Η Ομόνοια για να έχει βαθμολογικό κέρδος πρέπει να μπει ο κόσμος της στο παιχνίδι. Θεωρώ ότι ο Απόλλωνας είναι καλύτερος επιθετικά. Από την άλλη η Ομόνοια έχει μια αμυντική σταθερότητα, αλλά έχει αστάθεια στο επιθετικό κομμάτι. Εκτός από τον Ματ Ντάρμπισαϊαρ δεν υπάρχει κάποιος άλλος που μπορεί να σκοράρει άμεσα. Όποιος διαχειριστεί καλύτερα τις συνθήκες αυτός θα πάρει το παιχνίδι. Ίσως αυτός που θα πάρει κεφάλι στο σκορ να έχει ένα μικρό προβάδισμα”.