ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ... Ο Ολλανδός και ο Ισπανός!

Μεγάλο ντέρμπι σήμερα στο «ΓΣΠ», ανάμεσα σε ΑΠΟΕΛ και ΑΕΚ.

Οι δύο ομάδες θέλουν μόνο την νίκη, αφού δεν βολεύονται με τον βαθμό της ισοπαλίας και με βάση αυτό, αναμένεται να δούμε ένα επιθετικό παιχνίδι, με αρκετές φάσεις μπροστά απ’ τις δύο εστίες.

Με βάση αυτό, κομβική θα είναι η παρουσία των γκολκίπερ ΑΠΟΕΛ και ΑΕΚ…

Μπόι Βάτερμαν και Τόνιο Ραμίρεζ, έχουν αποδείξει πολλές φορές στο πρόσφατο αλλά και μακρινό παρελθόν ότι είναι δύο εξαιρετικοί τερματοφύλακες, απ’ τους καλύτερους του πρωταθλήματος μας και ότι μπορούν με την παρουσία τους να αποτελέσουν σημαντικό παράγοντα στον εκάστοτε αγώνα.

Όποιος μπορέσει να κρατήσει απαραβίαστη την εστία του, θα είναι σαν να βάζει… μισό γκολ. Το άλλο μισό, είναι δουλειά των υπόλοιπων δέκα συμπαικτών του!