Φορτισμένος με.. δάκρυα συγκίνησης και χαράς!

Δάκρυσε στη διάρκεια των δηλωσεών του μετά το παιχνίδι της Μέχελεν και την κατάκτηση του κυπέλλου Βελγίου (2-1) κόντρα στην Γκέντ ο Igor de Camargo. Σε κάποια στιγμή ήταν δύσκολο να βρεθούν οι λέξεις για τον Βραζιλιάνο άσο.

"Είναι πολλά συναισθήματα ... Ναι, στην ηλικία των 35 ετών. Δεν είναι εύκολο να ... φτάσετε εδώ ... Μετά από σχεδόν 20 χρόνια εδώ στο Βέλγιο ... Όταν έφτασα στο Βέλγιο, είχα έναν στόχο να επιτύχω, να είμαι επαγγελματίας παίκτης ... Σήμερα, νομίζω ότι μπορώ να είμαι περήφανος για τον εαυτό μου, για την πορεία που έχω πάρει, για τον επαγγελματισμό μου και ότι οι άνθρωποι έχουν πει για μένα, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι έχω μια καρδιά και πρέπει να συγχαρώ τους συμπαίκτες μου για αυτό το τρόπαιο"