Ολοκληρώθηκε χθες το πρωτάθλημα Ιορδανίας. Η Al Faisaly έχασε με 2-0 από την Al Jazeera στο φινάλε. Οι πρωταθλητές ολοκλήρωσαν με 50 βαθμούς και η χθεσινή τους αντίπαλος τερμάτισαν δεύτεροι με 49 βαθμούς.
Mετά τον αγώνα έγινε η απονομή του τροπαίου στους πρωταθλητές.
Ο Ομάρ Χάνι έμεινε σε ακόμα ένα παιχνίδι στον πάγκο. Στο τέλος του αγώνα πήρε και αυτός το τρόπαιο στα χέρια.
Σημειώνεται πως οι υποχρεώσεις του δεν έχουν ολοκληρωθεί. Στις 16 και 20 Μαίου η Al Faisaly αντιμετωπίζει για την προημιτελική φάση του κυπέλλου την Aqaba.

