Έγινε και αυτό, το οποίο θα ήταν απίθανο να συμβεί στο παρελθόν!
Στο ντέρμπι του περασμένου Σαββάτου η Ομόνοια είχε ΤΡΕΙΣ Ελλαδίτες στην ενδεκάδα της και το ΑΠΟΕΛ ΜΟΝΟ ένα!
Κολοβός, Μαυρίας, Βύντρα στους πράσινους... Βούρος στους πρωταθλητές!
Ελλαδίτης προπονητής και στον πάγκο της Ομόνοιας!

