Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ/3-1!

Έγινε και αυτό, το οποίο θα ήταν απίθανο να συμβεί στο παρελθόν!

Στο ντέρμπι του περασμένου Σαββάτου η Ομόνοια είχε ΤΡΕΙΣ Ελλαδίτες στην ενδεκάδα της και το ΑΠΟΕΛ ΜΟΝΟ ένα!

Κολοβός, Μαυρίας, Βύντρα στους πράσινους... Βούρος στους πρωταθλητές!

Ελλαδίτης προπονητής και στον πάγκο της Ομόνοιας!