Ισοφάρισε η Ομόνοια/Αραράτ (φώτος)

Η Ομόνοια/Αραράτ κέρδισε με 3-1 την Ανόρθωση στο "Κίτιον" για τα play-off του πρωταθλήματος Φούτσαλ.

Άμεση απάντηση από τους "πράσινους" και η σειρά μεταφέρεται στη Λευκωσία.

*Στον τελικό θα περάσει η ομάδα που θα φτάσει πρώτη στις τρεις νίκες (1-1 στις νίκες).