400 ΑΠΟΕΛίστες, 400 Ομονοιάτες

Από 400 εισιτήρια έλαβαν Ομόνοια και ΑΠΟΕΛ για τον τελικό του κυπέλλου Κ21. Ο τελικός θυμίζουμε θα διεξαχθεί την Τετάρτη 17/5 στο γήπεδο του ΘΟΪ.

Οι δύο μονομάχοι ενημέρωσαν πως θα διαθέσουν τα εισιτήρια σε παιδιά των ακαδημιών. Θυμίζουμε ότι το ΑΠΟΕΛ απέκλεισε τον Ολυμπιακό στα ημιτελικά για να πάρει το εισιτήριο για τον τελικό ενώ το «τριφύλλι» την ΑΕΚ στην διαδικασία των πέναλτι.