Ισόπαλο 2-2 έληξε στην Λακατάμια το ματς ανάμεσα στο ΘΟΙ και την Ομόνοια για το πρωτάθλημα Κ17.
Συναρπαστικός αγώνας κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των φιλάθλων που ήταν στο γήπεδο. Απώλεια για την Ομόνοια, έχασε έδαφος για το κυνήγι του τίτλου.
Σημαντικός βαθμός για το ΘΟΙ Λακατάμιας που είναι στην 8η θέση.
Το ΚΕΡΚΙΔΑ ΝΕΤ ήταν στο γήπεδο και σύντομα θα δημοσιεύσουμε πλούσιο φωτορεπορτάζ.

