Το "οπλοστάσιο" της Ομόνοιας στο ΚΕΡΚΙΔΑ (Βίντεο)

Είναι δύο εξαιρετικοί ποδοσφαιριστές, δύο ταλαντούχοι νεαροί που αγωνίζονται στις ακαδημίες της Ομόνοιας και φέτος δείχνουν πόσο τόσο ατομικά όσο και ομαδικά είναι η χρονιά τους!

Οι Άγγελος Ζευκής και Λοΐζος Λοΐζου είναι το “οπλοστάσιο” της ομάδας των Κ15 της Ομόνοιας. Οι δύο νεαροί άσοι μαζί συνολικά έχουν σκοράρει 67 φορές φέτος. Ο Άγγελος έχει 41 τέρματα και ο Λοΐζος 28. Είναι διεθνής με την Εθνική μας ομάδα και το μέλλον προμηνύεται λαμπρό και για τους δύο. Φέτος η ομάδα τους πραγματοποιεί μια εξαιρετική σεζόν αφού και με το πέρας της 25ης αγωνιστικής παραμένουν αήττητοι. Ποιος θα τους σταματήσει; Κανείς δεν ξέρει...

Δείτε τα όσα δήλωσαν οι δύο νεαροί άσοι στην ιστοσελίδα μας kerkida.net μετά την επιβλητική νίκη της Ομόνοιας (Κ15) επί της Πάφος fc την αγωνιστική που μας πέρασε.