Οι μικροί παίκτες του ΑΠΟΕΛ της ηλικίας του 2005-6-7 θα λάβουν μέρος σε τουρνουά στην Κρήτη, με την αποστολή των γαλαζοκιτρίνων να αναχωρεί σήμερα το απογεύμα για την Ελλάδα.
Η ανάρτηση της ακαδημίας του ΑΠΟΕΛ:
"Έτοιμοι για αναχώρηση! Παίκτες μας ηλικίας 2005-6-7 θα λάβουν μέρος σε τουρνουά στην Κρήτη και τους ευχόμαστε πρώτα να φτάσουν καλά και καλή επιτυχία στα παιχνίδια, που μαζί με το κλιμάκιο Λευκωσίας θα μας κάνουν περήφανους! Καλή αντάμωση σε 3 μέρες αγαπημένα μας παιδιά και ...φρόνιμα!!!".

