"Δώσαμε το 100%/Βλέπω μεγάλη βελτίωση..." (βίντεο/φώτος)

Ο Γιώργος Ποντικός των Κ17 της Ομόνοιας ήταν ο σκόρερ των πρασίνων στο 1-1 κόντρα στο ΑΠΟΕΛ.

Ο επιθετικός του τριφυλλιού μίλησε στην ιστοσελίδα μας kerkida.net με το τέλος του ντέρμπι για την εξέλιξη του ματς, την συνέχεια στο πρωτάθλημα και την πρόοδο του σαν ποδοσφαιριστής...

Δείτε τις δηλώσεις και φωτογραφίες του από την αναμέτρηση: