Ο απολογισμός της Ομόνοιας

Ολοκληρώθηκε η 2η αγωνιστική των πρωταθλημάτων U14, U15 και U16 και η Ομόνοια κάνει τον απολογισμό της....

Η ανακοίνωση:

Η ΟΜΟΝΟΙΑ U16, όπως και στην πρώτη αγωνιστική, αναδείχθηκε ισόπαλη, αυτή τη φορά με τον Άρη, με σκορ 3-3 και έφτασε στους δύο βαθμούς.

Η ΟΜΟΝΟΙΑ U15 έκανε το δύο στα δύο κερδίζοντας εκτός έδρας με 1-3 τον Άρη και ανέβασε στους έξι βαθμούς τη συγκομιδή της.

Η ΟΜΟΝΟΙΑ U14 γνώρισε την πρώτη της ήττα στο πρωτάθλημα, χάνοντας με 2-0 από την ομάδα της Λεμεσού. Μετά την ισοπαλία στην πρεμιέρα, έχει μαζέψει ένα βαθμό.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
U16: OMONOIA – ΑΡΗΣ 3-3
U15: ΑΡΗΣ – ΟΜΟΝΟΙΑ 1-3
U14: ΑΡΗΣ – ΟΜΟΝΟΙΑ 2-0