ΑΝΕΤΟ διπλό και πρώτη νίκη

Η Ομόνοια πέρασε με εύκολη νίκη από τη Λεμεσό κερδίζοντας με 3-0 την ΑΕΛ και φθάνοντας στη πρώτη της νίκη στο πρωτάθλημα Κ16. Τρίτη συνεχόμενη ήττα για τους γαλαζοκίτρινους που ξεκίνησαν πολύ άσχημα τη δεύτερη φάση του πρωταθλήματος.

Τα πράσινα τέρματα σημείωσαν οι Κυριάκος Κέζος, Κυριάκος Κκιμήτρη, Σωκράτης Αγγελή.