"Δεν θα έβαζα ούτε ένα χωρίς τους συμπαίκτες μου"

Ο Ανδρέας Βελετινάς ήταν ο πρωταγωνιστής του ΑΠΟΕΛ στη νίκη με 3-0 επί του Ολυμπιακού που έφερε την πρόκριση των γαλαζοκιτρίνων στους “4” του Κυπέλλου Νέων.

O "Βέλε" είχε εξαιρετική εμφάνιση σκοράροντας δύο γκολ, με το ένα από τα δύο να το πετυχαίνει από το κέντρο του γηπέδου. (ΕΔΩ φώτος)

Με το τέλος του ματς αναφέρθηκε στη νίκη της ομάδας του, τη δική του εμφάνιση και τους στόχους του…