Ο Μάριος Καζακαίος ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ Κ19 μίλησε στη κάμερα της ιστοσελίδας μας μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος Νέων Κ19, στο τελευταίο ματς στη Λεμεσό κόντρα στον Απόλλωνα.
Ο άσος των γαλαζοκιτρίνων αγωνίζεται στο κέντρο της άμυνας. Φέτος κατέγραψε 15 συμμετοχές στο πρωτάθλημα σημειώνοντας ένα γκολ ενώ είχε και δύο συμμετοχές στο κύπελλο Νέων.

"Χαρούμενοι που η σκληρή δουλειά απέδωσε"
"Είχαμε σκαμπανεβάσματα... περάσαμε δύσκολα"
"Κάναμε αυτό που έπρεπε ως ΑΠΟΕΛ"
Δείτε αναλυτικά όσα δήλωσε ο στόπερ του ΑΠΟΕΛ στο βίντεο που ακολουθεί: