"Ήθελα να διώξω και μπήκε μέσα… Αφιερωμένο στον παππού μου"

Ο Κωνσταντίνος Σωτηρίου μίλησε στην ιστοσελίδα μας kerkida.net μετά την εκτός έδρας νίκη της Ομόνοιας επί του ΑΠΟΕΛ με 2-1 στο αιώνιο ντέρμπι των Κ14.

Ο νεαρός αμυντικός σούταρε με δύναμη από πολύ μακρινή απόσταση χαρίζοντας τη νίκη στην ομάδα του στις καθυστερήσεις μέσα σε έξαλλους πανηγυρισμούς!