ΛΕΒΙ/κριτική

"Ο Ρόνι Λέβι δέχεται υπέρμετρα αυστηρή κριτική, η οποία δεν δικαιολογείται... Η πολύ έντονη κριτική μας αδικεί. Η κριτική είναι καλόπιστη, είναι καλοδεχούμενη, θέλουμε αυστηρή κριτική, αλλά να είναι στοιχειοθετημένη".

Αυτό είπε ανάμεσα σε άλλα ο Δρ. Κυριακός Γιάγκου.