Μάτιτς: «Καλύτερη η Σεβίλλη, άξιζε την πρόκριση»

Ο Νεμάνια Μάτιτς χαρακτήρισε δίκαιο τον αποκλεισμό της Γιουνάιτεντ από το Τσάμπιονς Λιγκ, τονίζοντας ότι η Σεβίλλη έπαιξε καλύτερα και άξιζε την πρόκριση.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ δεν κατόρθωσε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων δεχόμενη πικρό αποκλεισμό από τη συνέχεια του Τσάμπιονς Λιγκ, με τον Νεμάνια Μάτιτς να τονίζει ότι η Σεβίλλη ήταν συνολικά καλύτερη και άξιζε την πρόκριση.

«Δεν είμαστε χαρούμενοι αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Πρέπει να το αποδεχτούμε και να προχωρήσουμε. Επικεντρωνόμαστε στο πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Συγχαρητήρια στη Σεβίλλη. Ήταν καλύτερη από εμάς και άξιζε περισσότερο την πρόκριση. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία».