Πάει Σέλτικς ο Μονρό!

Ο Γκρεγκ Μονρό βρίσκεται κοντά στους Μπόστον Σέλτικς, που ετοιμάζονται να δυναμώσουν ακόμα περισσότερο!

Ο Αμερικανός σέντερ είχε ξεκινήσει τη σεζόν στους Μιλγουόκι Μπακς ως συμπαίκτης του Γιάννη Αντετοκούνμπο και στη συνέχεια πήγε στους Φοίνιξ Σανς, μέσω του trade, που έστειλε τον Έρικ Μπλέντσο στα «ελάφια». Ωστόσο, ούτε στους Σανς βρήκε την... Ιθάκη του και έμεινε ελεύθερος.

Σύμφωνα με τον Άντριαν Βοϊναρόφσκι, ο έμπειρος ψηλός βρήκε τον επόμενο σταθμό της καριέρας του στη Βοστώνη. Βλέπετε, ο Μπραντ Στίβενς χρειαζόταν έναν ποιοτικό παίκτη στην frontline του, για να δώσει «ανάσες» στον Αλ Χόρφορντ.

Όλα δείχνουν, λοιπόν, πως ο Μονρό θα υπογράψει μονοετές συμβόλαιο στους Σέλτικς ύψους 5.000.000 δολαρίων.