Κανείς δικαίωμα προσφυγής μέχρι το τέλος Ιουνίου!

Η εξόφληση της δόσης του Φλεβάρη από τη διοίκηση του Παναθηναϊκού τη Δευτέρα, εξασφαλίζει το ενδεχόμενο προσφυγών από το έμψυχο υλικό του τριφυλλιού μέχρι το τέλος του Ιουνίου. Κλειδί η δόση Μαϊου για όλο το καλοκαίρι.

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού ενημερώθηκαν ότι στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς κατατέθηκαν τα οφειλόμενα χρήματα που αντιστοιχούσαν στο υπόλοιπο 50% των δόσεων του Δεκέμβρη και του Φλεβάρη με συνέπεια να απομένει πλέον μόνο η δόση Μαϊου για την προβλεπόμενη μισθοδοσία της περασμένης σεζόν.
Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το τέλος του Ιουνίου ουδείς πράσινος από το υπάρχον ρόστερ της ομάδας έχει δικαίωμα να καταθέσει προσφυγή και να διεκδικήσει την ελευθερία του.