ΣΕΝΑΡΙΟ για Ogu

Από το Ισραήλ ισχυρίζονται ότι ο Νιγηριανός μέσος της Μπερ Σεβά που αντιμετώπισε το ΑΠΟΕΛ στον Γ' προκριματικό του Europa League ενδέχεται να αποχωρήσει και... πάει Γαλλία ή στην ΑΕΚ Αθηνών.

Η περίπτωση του Τζον Όγκου έγινε γνωστή στη χώρα μας από το γεγονός ότι φέρεται να ενδιαφέρθηκε σοβαρά ο Ολυμπιακός. Πρόκειται για τον Νιγηριανό μέσο της Χάποελ Μπερ Σεβά ο οποίος αναζητεί διακαώς τον επόμενο σταθμό της καριέρας του λόγω της κόντρας που έχει με τον πρόεδρο της ομάδας του Ισραήλ...

Σύμφωνα με δημοσίευμα στη συγκεκριμένη χώρα αλλά και αναφορά σε ράδιο του Ισραήλ με αποκλειστικότητα στην αθλητική ενημέρωση, ο Όγκου αποχωρεί άμεσα από την Μπερ Σεβά και προορισμός του είναι είτε η Γαλλία είτε η Ελλάδα και η ΑΕΚ (ελέω Champions League). Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι από το ρεπορτάζ μας ΔΕΝ προκύπτουν επαφές της πρωταθλήτριας Ελλάδας με την ομάδα από το Ισραήλ και τον ίδιο τον παίκτη, ούτε ενδιαφέρον για τον Νιγηριανό μέσο.

Ωστόσο υπενθυμίζουμε ότι η Ένωση βρίσκεται σε αναζήτηση ενός χαφ που θα δύναται να παίξει όταν λείπει ο Σιμόες, ακόμη και μαζί του αν χρειαστεί στον άξονα της μεσαίας γραμμής. Οπότε τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί... Σίγουρα όμως δεν μιλάμε για κάτι προχωρημένο. Μπορεί να προτάθηκε ο Όγκου και μέχρι εκεί...