Μέσω twitter και στα αγγλικά ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε ότι το γήπεδο της Τούμπας είναι ήδη sold out για το παιχνίδι της Τετάρτης (29/8) με τη Μπενφίκα (22:00) καθώς μέσα σε δύο ώρες εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια που βγήκαν στο διαδύκτιο.
Ο κόσμος του ΠΑΟΚ άλλωστε περίμενε από το πρώτο ματς που έγινε στην Πορτογαλία πότε θα τεθούν προς διάθεση τα εισιτήρια και με το που αυτά βγήκαν στη κυκλοφορία έσπευσαν να τα εξαντλήσουν.
Αυτό σημαίνει πως η Τούμπα την Τετάρτη το βράδυ θα είναι κατάμεστη και ο κόσμος του ΠΑΟΚ θα σπρώξει την ομάδα προς το αποτέλεσμα που θα φέρει την πρόκριση.