Η αποστολή της ΑΕΚ για τον... τελικό με την Βίντι

Ο Μαρίνος Ουζουνίδης μετά το τέλος της προπόνησης της Δευτέρας ανακοίνωσε τους 20 ποδοσφαιριστές που αποτελούν την αποστολή της ΑΕΚ, για τον επαναληπτικό των play off του Champions League με την Βίντι αύριο στο ΟΑΚΑ.

Ο τεχνικός της ΑΕΚ, Μαρίνος Ουζουνίδης επέλεξε τους: Μπάρκα, Τσιντώτα, Μπακάκη, Λόπες, Οικονόμου, Λαμπρόπουλο, Τσόσιτς, Χουλτ, Σβάρνα, Γιαννούτσο, Σιμόες, Μάνταλο, Γαλανόπουλο, Μπότο, Γιούση, Άλεφ, Γιακουμάκη, Λιβάγια, Κλωναρίδη, Πόνσε