Ο Τουρέ αγκαλιά με τους νέους του συμπαίκτες στο... κάτι μαγικό (φώτος)

Ο Γιαγιά Τουρέ με τη λήξη του ματς με τον ΠΑΣ κατέβηκε στον αγωνιστικό χώρο, έγινε ένα με τους νέους του συμπαίκτες και θυμήθηκε από... μέσα τις παλιές καλές στιγμές στο Λιμάνι.

Ο Ολυμπιακός επικράτησε 5-0 του ΠΑΣ Γιάννινα με τον Γιαγιά Τουρέ να βλέπει από τις σουίτες τους νέους του συμπαίκτες.

Με το τελευταίο σφύριγμα κατέβηκε στον αγωνιστικό χώρο. Αγκαλιάστηκε με Καρεμπέ, Σάββα Θεοδωρίδη αλλά και τους παίκτες με τους οποίους θα συνεργάζεται φέτος.

Στη συνέχεια, όλοι μαζί έγιναν μια αγκαλιά και τραγουδούσαν με τον κόσμο το «είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό».