Έζησαν τον τρόμο στη Νέα Σμύρνη...
Ο αγώνας ανάμεσα στον Πανιώνιο και τον ΠΑΟΚ στιγματίστηκε από την πεντάλεπτη περίπου διακοπή στο 72΄.
Φωτοβολίδα «έφυγε» από την πλευρά των οπαδών του ΠΑΟΚ προς την εξέδρα του Πανιωνίου, λίγο μετά το γκολ που πέτυχε ο Ελ Καντουρί.
Ακολούθησαν αντεγκλήσεις, ανταλλαγή αντικειμένων, με αποτέλεσμα ο διαιτητής Παπαπέτρου να διακόψει προσωρινά το ματς.
Δείτε βίντεο που εξασφάλισε η ιστοσελίδα μας www.kerkida.net: