Παρά την εκτόξευση των φετινών εισιτηρίων διάρκειας πάνω από τις 20.000, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ο Γιώργος Σαββίδης θα προσφέρουν 1.000 διάρκειας σε ανέργους φίλους του «Δικεφάλου».
Όπως συνέβη τα δύο προηγούμενα χρόνια, έτσι και φέτος, ο Γιώργος Σαββίδης θα προχωρήσει στην αξιέπαινη πρωτοβουλία, να αγοράσει και να διαθέσει 1.000 εισιτήρια διαρκείας σε ανέργους φίλους του ΠΑΟΚ.
Η διαδικασία απόκτησης των συγκεκριμένων εισιτηρίων διαρκείας, στα οποία συμπεριλαμβάνονται όλοι οι αγώνες του "Δικεφάλου", θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα και σύντομα η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ θα βγάλει την σχετική η ανακοίνωση για τα δικαιολογητικά και την ένταξη των υποψηφίων στη σχετική λίστα.