Το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό ήταν σημαδιακό για τον Μαχμούντ Σικαμπάλα, που έπαιξε ως αλλαγή για τον Απόλλωνα Σμύρνης και επέστρεψε στη Super League μετά από 12 χρόνια, 4 μήνες και και 18 ημέρες!
Άργησε τόσο, που κανείς δεν σκέφτηκε πως θα ξανασυμβεί. Κι όμως, ο Μαχμούντ Σικαμπάλα επέστρεψε μετά από χρόνια στην ελληνική ποδοσφαιρική πραγματικότητα και έπαιξε ξανά στα γήπεδα της χώρας μας!
Μετά την παρουσία του στον ΠΑΟΚ, το βράδυ της Δευτέρας (3/9) με τη φανέλα της «Ελαφράς Ταξιαρχίας» έπαιξε στη Βοιωτία κόντρα στον Λεβαδειακό, στην ήττα της ομάδας του με 1-0.
Τελευταία του συμμετοχή ήταν στις 16/4/06 στην Τούμπα, ξανά με αντίπαλο τον Λεβαδειακό!
Αξίζει να σημειωθεί πως το ρεκόρ το έχει ο Μάρκο Πάντελιτς, που επέστρεψε στο ελληνικό πρωτάθλημα μετά από 14 χρόνια και 7 μήνες.