Σε εντατικό ρυθμό συνεχίζονται οι εργασίες στο «Κλεάνθης Βικελίδης» στο πλαίσιο των ριζικών αλλαγών στους εσωτερικούς χώρους του γηπέδου.
Οι συντριπτικές αλλαγές στον Άρη δεν σχετίζονται μόνο με το αγωνιστικό κομμάτι, αλλά και σε επίπεδο εγκαταστάσεων. Για την ακρίβεια, συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι εργασίες ανακαίνισης των αποδυτηρίων στο Κλεάνθης Βικελίδης καθώς επίσης και σε άλλους χώρους (σ. σ. ιατρείο, τουαλέτες) καθώς οι τελευταίοι βρίσκονταν σε πολύ κακή κατάσταση. Παράλληλα, προβλέπεται να αλλάξουν και οι πάγκοι στον αγωνιστικό χώρο. Το συνολικό κόστος των έργων θα ξεπεράσει τις 400.000 ευρώ τα οποία θα καλυφθούν εξ’ ολοκλήρου από τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Θόδωρο Καρυπίδη.