Σταδιακά επανέρχεται ο Κίτσιου

Ατομικό πρόγραμμα ξεκίνησε στη Νέα Μεσημβρία ο Στέλιος Κίτσιου, ανεβάζοντας στροφές ώστε να επανέλθει στις προπονήσεις του ΠΑΟΚ...

Στο πρόγραμμα της Παρασκευής για τον «δικέφαλο του βορρά», δόθηκε ιδιαίτερη βάση στο κομμάτι της φυσικής κατάστασης, με τους παίκτες να κάνουν αρχικά το απαραίτητο ζέσταμα και να συνεχίζουν με παιχνίδι κατοχής...

Έπειτα, χωρίστηκαν σε τριάδες δίνοντας έντονες μάχες σε μίνι εστίες, ενώ η προπόνηση ολοκληρώθηκε με οικογενειακό δίτερμα.

Όσον αφορά τον Στέλιο Κίτσιου, αυτός έκανε ατομικό ανεβάζοντας στροφές ώστε να επανέλθει σταδιακά σε κανονικούς ρυθμούς.

Το απόγευμα υπάρχει άλλη μια προπόνηση, προγραμματισμένη για τις 19:00 στη Νέα Μεσημβρία.