Διαθέτει 1.600 εισιτήρια για το «Γ. Καραϊσκάκης» η Μπέτις (φώτο)

Ανακοίνωση μέσω της οποίας κάνει γνωστό ότι έχει στην διάθεσή της 1.600 για τις ανάγκες των φιλάθλων ενόψει του παιχνιδιού με τον Ολυμπιακό, εξέδωσε η Ρεάλ Μπέτις.

Στην πρεμιέρα των ομίλων του Europa League οι «ερυθρόλευκοι» φιλοξενούν τους Ανδαλουσιανούς στο «Γ. Καραϊσκάκης» σε αναμέτρηση η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 20 Σεπτεμβρίου.

Σε ανακοίνωσή τους οι Ισπανοί ενημερώνουν τους φιλάθλους τους πως έχει ξεκινήσει η διάθεση των εισιτηρίων για το εκτός έδρας ματς προσθέτοντας ότι έλαβαν κατόπιν συμφωνίας 1.600 «χαρτάκια».