Επίσκεψη και συγχαρητήρια από Βράνιες

Στην Ελλάδα βρίσκεται ο Βόσνιος αμυντικός, ο οποίος πέρασε από τα Σπάτα για να δει τους πρώην συμπαίκτες του και να τους συγχαρεί για την Ευρώπη.

Μπορεί να αποχώρησε από την ΑΕΚ για να συνεχίσει την καριέρα του στην Αντερλεχτ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ξεχνάει. Ετσι, από τη στιγμή που βρέθηκε στην Αθήνα την Τρίτη, ο Ογκνιεν Βράνιες πέρασε από τα γραφεία της ΠΑΕ και στη συνέχεια πήγε στα Σπάτα, την ώρα της απογευματινής προπόνησης της ομάδας, για να τα πει και με τους πρώην συμπαίκτες του, τους οποίους συνεχάρη για την πρόκριση στους ομίλους του Champions League.