Ο Αργύρης Καμπετσής δήλωσε χαρούμενος για το πρώτο του γκολ με τον Παναθηναϊκό και έστειλε μήνυμα στον κόσμο.
Aναλυτικά όσα είπε ο Καμπετσής στη NOVA: "Είμαι πολύ χαρούμενος για το πρώτο μου γκολ, δεν μένω σε αυτό, σκληρή δουλειά για τα επόμενα. Μπορούσαμε να παίξουμε πολύ καλύτερα, ήμασταν πιο αργοί σε σχέση με τα υπόλοιπα παιχνίδια. Πήγαν όλα καλά όμως.
Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας, ελπίζω να συνεχίσουν να είναι κοντά μας, το χρειαζόμαστε. Δεν είναι θέμα πως χειροκρότησαν εμένα, το ίδιο έγινε και με τα υπόλοιπα παιδιά".