Ελ Καντουρί: «Εξαιρετική ομαδική δουλειά»

Ο ΠΑΟΚ ήταν ο μεγάλος νικητής του πρώτου ντέρμπι της σεζόν, επικρατώντας της ΑΕΚ στο γήπεδο της Τούμπας (2-0), με τον Ομάρ Ελ Καντουρί να... αποθεώνει την ομαδική συνεργασία που ξεδίπλωσαν στον αγωνιστικό χώρο οι συμπαίκτες του.

Ο Μαροκινός μεσοεπιθετικός των «ασπρόμαυρων» παρακολούθησε για 81 λεπτά το ντέρμπι Δικεφάλου από τον πάγκο, ενώ στη συνέχεια πέρασε στον αγωνιστικό χώρο στη θέση του Πέλκα και με ανάρτησή του στο instagram, αποθέωσε το ομαδικό πνεύμα των συμπαικτών του.

«Τι νύχτα! Εξαιρετική ομαδική δουλειά», ανέφερε στο σχόλιο του στο γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο 27χρονος μεσοεπιθετικός, που ανάρτησε φωτογραφία του, από... μονομαχία που είχε με τον Τάσο Μπακασέτα.

Δείτε παρακάτω το μήνυμα του Ομάρ Ελ Καντουρί:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‪What a night, great team work @paok_fc ! ‬

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Omar El Kaddouri (@oekaddouri) στις