Ένεση στη μέση χρειάστηκε να κάνει ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος προκειμένου να αγωνιστεί στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, το οποίο και δεν ήθελε να χάσει.
O Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος δεν έπιασε καθόλου καλή απόδοση στο ντέρμπι τον Ολυμπιακού με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, σε ένα ιδιαίτερο ματς για τον διεθνή άσο των «ερυθρόλευκων» καθώς επέστρεφε στην έδρα της πρώην ομάδας του.
Σύμφωνα με αναφορές στον Τύπο ο Λάζαρος έπαιξε με ένεση, καθώς κατά το ζέσταμα ένιωσε ενοχλήσεις στη μέση.
Ο Πέδρο Μαρτίνς συζήτησε μαζί με τον παίκτη, αλλά ο Χριστοδουλόπουλος δεν ήθελε να χάσει το ματς και έτσι αποφασίστηκε να του γίνει ένεση αγωνιζόμενος για 74 λεπτά.