Ο Μάρκο Λιβάια δεν είναι ευχαριστημένος από την ισοπαλία (1-1) με τον ΠΑΟΚ.
Μετά το ματς με τον ΠΑΟΚ, δήλωσε ο επιθετικός της ΑΕΚ στη «Nova»:
«Παίξαμε καλό ποδόσφαιρο. Ο ΠΑΟΚ πέτυχε πρώτος γκολ με την πρώτη του ευκαιρία και μας δυσκόλεψε τη ζωή. Παίξαμε καλύτερα στη συνέχεια. Ο ΠΑΟΚ έμεινε με δέκα παίκτες και κοίταξε κυρίως το αμυντικό κομμάτι. Η ισοπαλία δεν μας ικανοποιεί. Έπρεπε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς.
Έπαιξε κλειστά ο ΠΑΟΚ. Τώρα έχουμε μπροστά μας το παιχνίδι του Κυπέλλου και πρέπει να το κατακτήσουμε»