Η ΑΕΚ πήρε τη νίκη που ήθελε στο Περιστέρι επί του Ατρόμητου και ο Μανόλο Χιμένεθ έμεινε ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του.
Το γκολ του Αλμπάνη ήταν αυτό που έκρινε το ματς και έκανε χαρούμενο τον Ισπανό τεχνικό, όπως φάνηκε και στο σχόλιο του στην κάμερα της ΕΡΤ αμέσως μετά τη λήξη.
«Εξαρτάται από εμάς να παλέψουμε για την 3η θέση. Ειμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα. Για την απόδοση της ομάδας. Είχαμε πολλές απουσίες».