Μαθήματα ποδοσφαιρικού πολιτισμού από το Γάλλο, μετά τα όσα συνέβησαν στο ΟΑΚΑ.
Ο Κριστιάν Καρεμπέ έστειλε το δικό του μήνυμα, μετά τη διακοπή του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ.
Συγκεκριμένα, ο Γάλλος έγραψε στο λογαριασμό του στο Instagram:
«Αγαπάμε το ποδόσφαιρο. Το πάθος μας είναι να το απολαμβάνουμε, να εκτιμάμε το καλύτερο ντέρμπι, όχι την έχθρα».