Οι φίλοι του Ολυμπιακού ήταν χθες στα Πολεμίδια, πανηγύρισαν το τρίποντο και περιμένουν το τελευταίο βήμα για την επιστροφή στην πρώτη κατηγορία.
"LOADING" γράφει ο ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ ΤΑΚΤΑΚΑΛΑΣ 1931 μαζί με το βίντεο:
Οι φίλοι του Ολυμπιακού ήταν χθες στα Πολεμίδια, πανηγύρισαν το τρίποντο και περιμένουν το τελευταίο βήμα για την επιστροφή στην πρώτη κατηγορία.
"LOADING" γράφει ο ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ ΤΑΚΤΑΚΑΛΑΣ 1931 μαζί με το βίντεο: