"LOADING... Ξανά στην Α' Εθνική!" (βίντεο)

Οι φίλοι του Ολυμπιακού ήταν χθες στα Πολεμίδια, πανηγύρισαν το τρίποντο και περιμένουν το τελευταίο βήμα για την επιστροφή στην πρώτη κατηγορία.

"LOADING" γράφει ο ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙ ΤΑΚΤΑΚΑΛΑΣ 1931 μαζί με το βίντεο: