Το after... του ντέρμπι στο kerkida!

Το after... του ντέρμπι στο kerkida!

Αλομέροβιτς, Μιλίσεβιτς και Μάριτς χαμογέλασαν στον φακό του kerkida.net μετά το 1-1 της ΑΕΚ με την Ομόνοια. Με κοινές βαλκανικές ρίζες, Σερβία ο πρώτος, Βοσνία οι άλλοι δύο, άφησαν στην άκρη την ένταση του ντέρμπι, αποδεικνύοντας πως ήταν αντίπαλοι μόνο για 90 λεπτά.Kalamon Homes – Με γερά θεμέλια σε κάθε αγώνα.

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Παναγιώτη Λουκά: