Ο Τιμούρ Κετσπάγια επέστρεψε στον πάγκο της Ανόρθωσης και θα κάνει ντεμπούτο κόντρα στην ΑΕΚ στο «Αντώνης Παπαδόπουλος».
Οπόταν, ο Γεωργιανός τεχνικός θα αντιμετωπίσει τον Ιμανόλ Ιδιάκεθ, στην μάχη του πάγκου.
Μία μονομαχία που έχει συμβεί μόλις μία φορά και πιο συγκεκριμένα στις 30/11/19, όταν ο Κετσπάγια κέρδιζε στο Αρένα τον Βάσκο με 2-1.
Τα γκολ τότε σημείωσαν οι Καλτσάς (34’), Οκριασβίλι (53’), με την ΑΕΚ να μειώνει στις καθυστερήσεις με τον Τρισκόφσκι.