Καμορανέζι για Ανόρθωση

Καμορανέζι για Ανόρθωση

Για την Ανόρθωση ρωτήθηκε στην παρουσίαση του από την ΑΕΚ, ο Μάουρο Καμορανέζι: 

"Εκτιμώ πάρα πολύ τα μηνύματα που έχω λάβει από συνεργάτες και ποδοσφαιριστές από την Ανόρθωση. Ήμουν πολύ χαρούμενος που είχα δύο θητείες στην ομάδα, καταλαβαίνω το να είναι στεναχωρημένος κάποιος και αυτό σημαίνει ότι εκτίμησαν την δουλειά μου. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν έχω παραβεί οποιοδήποτε κανόνα, πήρα την απόφαση να συνεχίσω στην ΑΕΚ."